Hemmafru idag?

Blev lite bakning när jag kom hem iallafall, i brist på annat!

Idag har varit en helt okej och relativt chill dag. Hade lite sovmorgon så bästis mamma skulle skjutsa oss, men ser man på, när de kom så var det bästis som körde! Bara en vecka kvar tills hon (förhoppningsvis) har körkort, riktigt kul!

Matte med vikarie, engelska, endast prat på kemin, relativt chill ja. Hade också idrott på schemat, vi skulle åka skridskor, men pga en "fotskada" jag har, så kan jag inte åka skridskor utan att det gör fruktansvärt ont. Min högra fot är sne så att bara sätta foten i en skridsko är fruktansvärt. Passade på att plugga samhällskunskap i en timme innan bussen gick, har prov på det imorgon nämligen.

Fick även reda på vad jag fick för betyg på ett svenskaprov vi hade, en stor novellanalys. Fick B, supernöjd! För att analysera noveller, det är verkligen inte min grej... Är inte mycket för att skriva hehe.

Spikmatta nu, sen sova så snabbt som möjligt! Imorgon är det sista skoldagen för mig på 10 dagar då jag nästa vecka ska på semester, woho! Och imorgon tar jag även tåget till Karlskrona och hem till hjärtat.

Natti!




Man måste ha förkläde...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0