Äckligt jobbigt att sova ensam

Efter 3 nätter sovandes bredvid min älskling så spenderas nästkommande nätter fram till helgen igen ensamma. Är sjukt äckligt jobbigt ibland, är nästan lite tårögd för saknar honom så... <3

Hade studiedag idag så därför jag stannade hos älskling en natt extra!

Förövrigt så är jag ledig resten av veckan! Imorgon drar jag och la familia till sydligare breddgrader. Vart? Danmark. Hahaha.. Nej, men vi ska till Lalandia, ska bli skönt med ledighet från skolan! Det är behövligt för mig minst sagt, dock får man ju ett helvete när man kommer tillbaka sen... Usch!

Med tanke på klockan så borde jag minst sagt sova nu då jag tänkte upp vid halv 8-8 imorgon ungefär. Är riktigt trött men har svårt att sova pga ensamheten... Ligger just nu på spikmatta också, hade riktigt ont i ryggen men den är bättre nu efter en stund här.

Ska försöka sova nu iallafall... Och träffa min älskling i drömmarnas land <3 Jag har världens bästa pojkvän <3

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0