Nu kan du få mig så lätt...

Min och min pojkväns låt spelas just nu i mina öron... Det är låten "Nu kan du få mig så lätt" av Håkan Hellström.
Det känns både rätt och fel att ha den som "vår" låt men det passade situationen vi hade i början av vårt förhållande och därför blev det så... Grymt bra och fin låt i vilket fall som helst!
Finns dock många låtar som passar...

Ligger just nu och hostar som en galning, vid varje andetag i princip, sjukt jobbigt och det här med att sova är sjukt svårt! Blev ingen skola för mig idag, hade hosta, ont i halsen, rinnig näsa, feber och hade dessutom bara sovit 3 1/2 timme pga hostan! Får hoppas jag kan somna tidigare idag så jag orkar med skolan imorgon...

Saknar min älskling bredvid mig, så sjukt tomt!!

Jaja, sova var det... *suck*

Ha de!

Jag och mina vackra prinsessnäsdukar som jag fått av mormor... Nu kommer de till användning iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0