Möttes av en så här kelen hund (bebis) igår!

Ååh... Världens bästa hund/bebis är hon!

Kom ihåg första gången min pojkvän var hos mig... Han klappade henne EN gång och efter det satte hon bestämt ner rumpan i hans knä som om hon sa "Nu är du min kelslav!", så han är körd nu haha...

En roligare händelse var nog ändå en gång på morgonen när jag skulle gå på toa. När jag kom tillbaka så ser jag min pojkvän sitta upp och då har min hund kommit och slängt sig på rygg i hans knä och "bett" om att han ska klia hennes mage haha...

Verkligen en sockersöt hund men hon vet väldigt väl om det också... *blink*

Här kommer lite bilder... Så himla mysig ändå!

Ha de!










Älskar den sista... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0