Tack spanskan för mardrömmar

Hatar att så fort vi ska se en film på spanskan så blir det en sjukt psykisk j*vla skräckfilm. Varför!?

Säkert många som gillar det. Kalla mig fjollig men jag klarar inte av det. Sist vi såg en sådan psykisk film så hade jag mardrömmar i flera veckor efteråt. Varför kan vi inte bara få se en helt normal film istället som faktiskt fler personer antagligen gillar.

Är ju helt sjukt att man ska behöva gå ut från lektionen bara för att man blir äcklad och rädd...

Nu på bussen hem till älsklingen, får väl be han trösta mig och berätta att ingen människa ska sticka nålar i ögonen på mig och att ingen unge med en påse på huvudet kommer att jaga mig... Fy f*n säger jag bara. Normala filmer på undervisning - ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0