Lite dålig humor innan läggdags...

Har haft en helt underbar helg. 
Fredags kväll så var jag hemma hos hjärtat och mös. Skulle egentligen hem på kvällen men älsklingen somnade och likaså gjorde jag. Kvart i 5 på morgonen vaknade jag och upptäckte att jag la i "fel" säng. Och det var helt underbart. Åkte sedan hem på morgonen. Åkte till Kristianstad med en av bästa vännerna och handlade farsdagspresent och två plagg till mig själv. Kalas på kvällen, hjärtat fick följa med och träffa min mammas släkt för första gången, vi hade det trevligt och mysigt (hjärtat somnade på soffan också... *blink*)! Hjärtat sov här på natten tills denna dag och sedan åt vi frukostbuffé i Vä med mammas släkt som vi hade haft kalas med. Mums! Sedan var det kalkonmiddag hemma hos hjärtats farmor och farfar, mycket trevligt! Och hemåt bar det några timmar efter det. Så helt underbar helg måste jag säga! (Även ifall veckan började betydligt sämre...)

Men till grejen. Sjukt dålig humor men Gud vad jag skrattar åt dessa klippen... Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0