Sista dagen på långledigheten

Varit ledig fyra dagar i rad nu, har varit ytterst skönt! Sova sent, mmm...

Idag har det varit ytterst lugnt. Gick upp relativt sent och duschade, kollade sen på Harry Potter Och Halvblodsprinsen, bara två filmer kvar efter den då! Är på mitten av 7:an nu! Imorgon blir det att se den sista! 

Skytte har jag varit på också, blev sista träningen innan första tävlingen för denna korthållssäsongen på söndag. Har också bevakning i publiken av min älskling på söndag, lite nervös faktiskt... Ser så fjolligt ut när jag skjuter, haha... 

Är verkligen nervös nu när han ska hit... Första gången ju, har ju bara träffats i Varberg innan! Ska självklart bli helt underbart men jag är så nervös! Fjärilar i magen, herregud! Ska nog bli bra!

Aww, Rons min när han är svartsjuk på Harry och Hermione! Stackaren... Han får ju sin flicka sen iallafall!

Älskar brittiskan i Harry Potter... Uttrycken! Brilliant, wicked och så vidare. 

Vidare. 

Imorgon är det då skola och vi börjar dagen med två nationella delprov i matematik, wohooooo! Verkligen. Usch egentligen.

Ska kolla vidare på Harry Potter nu!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0