Ojsan...?

10 dagar utan att skriva här, ojsan hoppsan?

Förra helgen var den bästa i mitt liv! 

Min pojkvän var hemma hos mig för första gången och det var helt underbart, hela helgen var bara fantastiskt! Förutom när vi sa hejdå då... Grät så fruktansvärt mycket (är otroligt känslig och har lätt för att gråta, pff), så mycket att han själv började gråta...  Men resten av helgen, bästa i mitt liv!

Vi gjorde allt möjligt, tittade på en film, var ute och gick i Hällevik, skyttetävling, glassbåten... Och mös för det mesta! 

Och nästa vecka åker jag till Danmark för att träffa honom, på onsdagskvällen, wiiiie!

Det är svårt med distansförhållanden, riktigt svårt. Man ska vara glad om man ens kan träffas en gång i månaden... Och jag grät så fruktansvärt mycket efter att han hade åkt, även dagen efter i skolan och kvällen efter det. Men när ma väl är tillsammans, är väl då man inser att det ändå nog är värt det! För den kärlek som han ger till mig har jag aldrig känt förr, aldrig känt mig så älskad! ♥

Denna veckan har varit ganska tråkig, helt vanlig. Är sjuk... Snorar, ont i halsen, hostar och bihålorna börjar också göra ont... Dessutom har jag konstiga utslag på armen, ingen aning om vad det är! Så sjukt irriterande... Men de börjar gå väck iallafall! Hoppas jag verkligen inte är sjuk till nästa vecka heller.

Det enda negativa med att åka till Danmark nästa vecka då är att jag missar Mjällbys hemmamatch mot IFK Göteborg (Pärlans gamla lag också...) på torsdagen, väldigt synd! Men kärleken är värd mer och jag ska försöka streama matchen så att jag och älsklingen kan kolla på den!

Övrigt. Jag har Mange Makers nya låt Drick Den på hjärnan, hela dan har den suttit där! Bra låt. 

Nu ska jag fixa en kopp varm choklad, brukar lugna ner min huvudvärk.

Ciao.

Två bilder ifrån förra helgen, söndagen på skyttetävlingen, på mig och älsklingen. Bilderna är ganska konstiga men ja... Enda bilderna som finns! Och vi är själva konstiga så! Solen i ögonen också, fiiint! Så... söta tillsammans? *smile* Watch out, he's mine!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0