Glad!

Vilken glad tjej jag är just nu!

Mjällby vann idag mot Kalmar med 2-1 borta på Guldfågeln arena!

Jag ska till Danmark nästa vecka för att spendera några dagar med min pojkvän!

Min moster ringde för någon timme sen och berättade att jag har blivit kusin till en pojke!

Glad, glad, glad!

En bra lördag, sjukt härlig!

Hihi naaw, min pojkvän är så söt, leker med sin lillasyster, de hade te-party innan, gulligt va? *blink*

Aldrig varit så här lycklig! Även ifall jag kan gråta på grund av att jag saknar min pojkvän så har jag aldrig varit så här lycklig!

*smile*

Nu ska bara Kristianstad vinna handbolls SM-finalen (ser inte ljust ut dock...) och Sverige vinna hockeyn ikväll mot Italien!

Ciao.

Hemma, borta eller framför tvn spelar ingen roll... Tröjan och halsduken ska vara på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0