Tagga Stockholm!

Staden jag inte tycker om taggar jag inför imorgon!

För då blir det foooootbooooll!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har inte ens bankat in det i skallen ännu, heh. 

Dagen började med shopping i Kallehamn (Karlshamn för er som inte förstår.....) med fina Evelina, mest underklädesshopping (behövligt på en hög grad!) men även body scrub, present till tisdag (hihihi) och pizza! 412 kronor fattigare (sur), heh... Känner mig alltid fattig efter shopping, tur att det inte händer så ofta! 

Annars så... Eeehm... Nej, inget. 

Jobbigt att det snöade och blåste som in i bomben idag. När det för några dagar sen var 20 grader ute... Hmm ja.

Jo en sak som hände idag på tågstationen i Karlshamn! Jag satt ner med Evelina då och bredvid oss gick en afrikansk kvinna med hennes bäbis i famnen. Helt plötsligt kom hon fram till mig och lämnade över ungen i min famn medans hon frågade på engelska om jag kunde hålla henne medans hon gick på toa. Visst kunde jag det, inga problem! Så helt plötsligt satt jag i famnen med en unge jag aldrig sett förut som kollade på mig och Evelina och log så sött! Och några på tågstationen satt och glodde som in i bomben på oss (kanske inte så konstigt). Haha aww, herregud, så sjukt söt unge och mysig att ha i famnen! Saknar att praoa på dagis bara för det, älskar att ha små ungar i famnen och mysa med! Tack och lov för att man får en ny kusin i maj!

Annars var det inget mer! Oj vänta nu... Är det Earth Hour nu!? *släcker lyset i taket* Eller är det om en timme? Hmm...

Nu ska jag duscha tror jag och testa min nya body scrub, nice! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0