Påsklov, Stockholm på söndag och Varberg på tisdag!

Och förhoppningsvis ska jag kunna klämma in ett biobesök, American Pie - American Reunion, på påsklovet!

Ett antal dagar (veckor...) sen man skrev här! 

Bloggen får inte mycket av min tid. 

Vad har då hänt sen senast? En del.

Vi tar det i små punkter. 

1. Kärleken tog tyvärr slut bara dagen efter jag kom hem från Eskilstuna. Men inga särskilda problem, fortfarande goda vänner och det är jag glad över, snackade på skype senast idag! 

2. Ny kärlek. Åhja, det tog inte lång tid. Pff, vi får se hur det går.

3. Inte skjutit på ett tag. Har tröttnat så sjukt mycket på skyttet och inte tränat på 2 veckor nu. Ska nog ärligt talat inte skjuta mer luftgevär denna säsongen, vill inte mer. Och det har varit så sjukt skönt att inte skjuta ska ni veta! Känns nästan hemskt att säga så men det är verkligen så...

4. Mjällbys nya inmarsch låt har släppts, igår kväll! In på maif.se och lyssna! Stolt Och Stark - I Gult Och Svart! Kan redan den utantill nu! 

Hmm, mer var det nog inte egentligen.

Upp till Stockholm på söndag för att se AIK-Mjällby, sista gången någonsin på Råsunda! Och på tisdag drar jag till Varberg, tänker dock inte säga varför. Inte ännu. Hoppas verkligen det går bra där iallafall, hoppas med hela mitt hjärta! Imorgon drar jag också till Karlshamn med fina Evelina (som tog så sjukt bra hand om mig efter att förhållandet med exet tog slut, kärlek!) och gå runt lite, ska bland annat leta upp en sak tills tisdag! 

Jo, en sak som har hänt med mig är att jag har blivit en liten nörd när det gäller spel. Sitter nuförtiden och nördar Zelda på gameboy advance, Mario Kart online på wii och försöker lära mig att spela pokémon online på datorn! Nördigt värre! Jag gillar det. 

Ikväll har jag väl bara snackat på skype då, även kollat på Let's Dance, i princip endast för att Anton Hysén var med, har stor respekt för honom! Och han dansade dessutom bäst av alla och fick högst poäng av juryn, klockrent! Och Tony Irving vill verkligen ha honom, syns *blink*! Sitter nu i sängen och dricker pepsi och lyssnar på Fade Into Darkness. Annars är jag faktiskt inte i en stark Backstreet Boys, Westlife och Gareth Gates period... Funderar på vad jag ska göra nu...

Jag ska lira Mario Kart online, wordwide. 

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0