Flänger hit och dit

Nja, jag skrev alltså inte senare när jag väl var på Lalandia.

Inte ens under hela vistelsen. Och nu är jag inte kvar i Danmark, nu befinner jag mig på mer norra breddgrader, närmare bestämt i Eskilstuna. Här har jag skjutit min största luftgevärstävling någonsin hittills, riksfinalen i Skyttiaden

Enligt mig gick det total skit. Enligt andra gick det väl okej. Eller ja, beror helt enkelt på helt vem du frågar. Frågar du mig var det för varmt där inne, jobbigt att andas och svårt att hålla sig stabil. Hade handduk med mig från hotellet, tänkte ha med den ifall jag skulle få handsvett med den blev till ansiktet, nacken och halsen istället, fruktansvärt varmt där inne! I slutet hade jag sådana problem med andningen så att jag fick andas om vid varje skott, och jag hade inte mycket tid på mig i slutet så att säga... Usch. Ingen drömtävling idag nej.

Ikväll tar vi (jag, mamma, min tränare och hans mamma) på hotellet här en lugn kväll, nu ska det spelas kort! Innan spelade vi minigolf i Munktellarenan tillsammans med en som heter Jonas, ganska kul, jag kom inte sist iallafall!

På tal om det, kom trea i minigolfen på Lalandia och vann bowlingen, så jäkla gött! Har aldrig vunnit i bowling mot min familj annars...

Men som sagt, ska spela kort nu!

Jag hör av mig... Någon gång då.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0