You gotta fight for your right to paaaaaaaarty!

En lite segare dag än vad det var igår.

Mest lite besviken över min klass... Märks hur vi är när 3 stycken vill köpa klasströjor! 3 av 22 stycken eller hur många vi än nu är... Alltså, vad jag stör mig extra på var att iallafall hälften av klassen bestämde trycket tillsammans och verkade vara peppade på att köpa en varsin tröja. Kanske blir bättre senare i veckan, de har tills på fredag på sig att beställa och betala. 

Annars har inget speciellt hänt idag, just nu sitter jag och stirrar på min kärlek som som vanligt nördar spel. Och så nördar jag Dallas då såklart, hehe. Skolan var hyfsad, inte någon energisprudlande dag men inte helt seg heller.

Imorgon kommer en 85-årig man som heter Mietek Grosher till skolan och berättar sin historia. Ni förstår, under andra världskriget och förintelsen så var han en tonåring, först boendes i Warszawa för att sedan vara i 9 olika koncentrationsläger. Ska bli oerhört intressant att lyssna på honom. Har hört att det han berättar är otroligt mäktigt... Och jag som är en ganska känslig person kan tänka mig att det faller en tår. För det var hemskt, det som hände under förintelsen... Sjukt.

Om en timme är det handboll också, Sverige-Tjeckien! Vill se en förbättring av Sverige nu då!

Fick nyss en slängkyss från pöjken min, aaw. Bara för att jag råkar tycka om gulliga killar då...

Ska nu skiljas från blogg.se och fortsätta och kolla på Dallas och leendet på kärlekens läppar! (överdrivetkär.se) 

Ciao.

You Gotta Fight For Your Right (To Party!)  - Beastie Boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0