You don't know how lovely you are

Jag borde vara en av världens lycklaste flickor idag.

Men jag är det inte. Jag mår inte alls bra, har huvudvärk och har gråtit idag. Jag förstår mig inte på mig själv. 

Igårkväll när jag hade tjejerna över och kollade på film så hände något. Något som faktiskt gjorde mig superlycklig. 

Sen pratade jag med en annan person ett tag och lyckan försvann och jag började tänka. Kanske det var dumt, det som hände.

Fy vad jag saknar mitt hjärta nu, kanske inte får se hans fina leende förrän om en vecka, jag saknar honom redan! Fy bubblan att kanske bara få se han på helgerna nu framöver. Men samtidigt är jag så glad att jag har honom ♥ Även ifall det kanske inte är verkliga livet... Ännu då. (Ja, jag är sjuk i huvudet, jag vet. Men ibland är det bara härligt)

Vad ska man säga egentligen... Värre saker finns ändå. Kolla bara dramatiken i Dallas, vad som händer där hela tiden! Hoho.

Skytteträna gjorde jag idag. 17 skott. Sen försvann strömmen. Det blev kolmörkt och monitorerna fungerade inte. Så Johan fick gå runt och lysa med lampan på mobilen så vi kunde ta väck grejerna och byta om och så. Och ute är det snö... Undrar hur länge den stannar denna gången. Igår stannade den i ett par timmar!

Ska nog ner och äta nu hade jag tänkt och sedan prata med Evelina i telefon. Och några till avsnitt av Dallas! Har ändå inget för mig ikväll.

Bara ett avsnitt kvar av säsong 4 av Dallas! Det kommer sluta med att J.R blir skjuten och jag vet vem som är mördaren, mouhahah! Har ju sett serien innan när den gick på TV4 Guld och fastnade direkt, men det var ju ett tag sen så minns ju inte precis allt så att säga. Men detta minns jag dock!

Hjärtat loggade nyss in trots allt, nu är jag upptagen resten av kvällen säkert! Ser ut som jag kommer prata med honom i veckorna och inte bara helgerna trots allt, hoho! *happyface*

Nej men... Seg lördag.

Ciao.

The Scientist - Coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0