Touch the key please and unlock my heart

Veckans längsta skoldag.

Och det märks, har varit sjukt trött i skolan idag. Och jag borde verkligen träna ikväll men jag har faktiskt andra ursäkter än trötthet den här gången! Jag måste plugga till ett no-prov jag har imorgon och det är dessutom handboll på tv kl 18 och handbollen är viktig för mig faktiskt...

Nej men pluggandet kommer ta både tid och energi så ja, blir ingen träning ikväll. Mamma är dessutom iväg och pappa sa att han inte tänkte skjutsa mig (han vill väl att jag ska stanna hemma med honom och kolla på handboll haha) så har ändå ingen skjuts! 

Dagen har varit så där väldigt tråkig och helt normal. Ingenting har direkt hänt. Eller jo, jag var den enda i mitt lag som gjorde mål på fotbollsstraffar! HAH! Målvakten var ju inte den sämsta världen skådat heller faktiskt, en av de mest idrottsinriktade i klassen vad jag vet.

Fast... Det var meningen att skjuta högt i krysset men det blev lågt vid stolproten... Aja, bara man gör mål iallafall!

Jo men... Var väl inget mer att skriva. Tråkig torsdag.

Ciao.

Party In Your Bedroom - Cash Cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0