Throw your hands up the sky like you're flying

Gissa vad jag gööör?

Japp, kollar på Dallas

Ett no-prov, ett matteprov och ett stycke spanskaglosor avklarade idag, puh! Nästa vecka lär det väl bli att läsa på andra världskriget och förintelsen säkert. Aldrig en ledig stund...

Ikväll kommer ett par flickor hit, niiice! Natalie kommer och Emma kommer kanske, ska bli finfint! Tippar på att det blir film, datorer (oh yes, tekniken övertar världen) och gapflabb och jag känner oss rätt.

En hyfsat seg fredag trots att det är den kortaste skoldagen. Men jag överlevde för jag sitter ju och skriver, eller hur? Peace.

Dallas ska återfå min uppmärksamhet.

Ciao.

Eletric Hearts - Cash Cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0