Those thoughts I can't deny

Morning dudes. Inte för att det är morgon direkt, men iallafall...

Kärleken och Dallas tog all min tid igår. Jag gillar't. 

Är nu inne på säsong 4, och 60:de avsnittet av Dallas sågs igår! Som jag skrev på facebook, bara 11 säsonger och 297 avsnitt kvar! Och varje avsnitt är 50 minuter, heh. Mycket kvar!

Fick ju Dallas säsong 4 i julklapp fast tydligen så hade vi redan den dvd-boxen så ska byta ut den mot den 5:e säsongen! Sen blir det bara att köpa nya boxar, undrar hur mycket de kostar... En del känner jag på mig. Och jag har en skyttejacka att betala och även en del andra saker, klasströja (eventuellt) och linsvätska måste jag köpa. Känner mig pank i princip. Måste verkligen sommarjobba! Men som 16 år i år får inte jag sommarjobba inom kommunen så att säga, annars hade jag älskat att sommarjobba på dagiset jag praoade på i 8:an! Men det löser väl sig, får hitta något ställe som inte ägs av kommunen! 

Av någon anledning har jag tagit upp resebyrån, fråga mig inte varför... Får man jobba med språk där? Eller som sommarjobbare kanske man bara får typ... Städa. Annars gillar jag att jobba med språk. Svenska, English, Español, Dutch! Eller ja, svenskan och engelskan går bra, spanskan och holländskan sitter väl inte som en smäck direkt. Heh.

Skitsamma.

Nu ska jag ta en dusch och sedan snacka med kärleken på skype och vem vet... Kanske kolla på Dallas, hoho.

Ciao.

Dirty Little Secret - The All American Rejects



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0