This is radio hardcore, ready to dance, radio hardcore, on party frequence

Ååh, sicken dag.

Den sög ganska mycket. Blev förbannad på en viss person (ett ex bara...) efter att ha fått reda på saker, blev förbannad på många andra saker och fick bombhuvudvärk. På idrotten släppte det dock då jag fick ett riktigt energiryck! Synd bara att vi inte hade idrott, utan planerade en idrottslektion som vi ska hålla i... Jag har planerat en skyttelektion! Var idrottsläraren som gav mig idéen faktiskt! 

Ingen kompis som kan umgås med en i helgen verkar det som... Blir väl att sitta framför skype och glo på hjärtat mitt, om han nu kan logga in någon gång, han försvann efter att min ström försvann... Fått strömavbrott två gånger idag och det är inte dåligt väder eller någonting ute, lite konstigt?

Lättar upp stämningen med partymusik.

Plugg blir det också i helgen förresten, mest en massa fysik, atom- och kärnfysik närmare bestämt. Mycket har glömts bort under jullovet så får fräscha upp minnet nu under helgen inför provet på fredag nästa vecka! 

Blir säkert att kolla på några avsnitt av Dallas också, blir det alltid, hehe.

Vidare i livet.

Ciao.

Radio Hardcore - Italobrothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0