Min engel, for evigt

Texten är inte felstavad, den är dansk och från en av världens finaste låtar!

Yes, här är jag igen.

Full av sprudlande energi efter skolstarten igår efter jullovet. Fast nja...

Inte dödstrött och inte heller pigg på det, men men, det är ett måste. Och det är dessutom sista terminen på Bokelundsskolan och med klass 9c! Får göra det bästa av det, det är nu allting väntar! Både jobbiga och roliga saker; gymnasievalet, studiebesök på två skolor ska jag göra, alla nationella proven, fixa klasströjorna, utklädningsdagen, skolavslutning, sommar, börja gymnasiet och kanske flytta hemifrån! 

Och förhoppningsvis ska mycket andra roliga saker hända mellan allting! Jag hoppas att kärleken har en del i detta... Han ska ju förhoppningsvis vara min engel, for evigt.

Tänkte ha rubrikerna på inläggen med en låttext nuförtiden, antingen en låt som faktiskt passar till inlägget eller helt enkelt en låt som bara har satt sig på hjärnan eller är bra. Jag har nämligen stor fantasibrist vad gäller rubriker och mycket annat här i världen. Jag kan ha en väldgit vid fantasi i mitt huvud men annars är det en riktigt brist. Tyvärr, men ingen kan ha allt, och jag är verkligen långt ifrån det.

Just nu; Dallas på tvn. Tredje säsongen är jag inne på, finns väl sisådär 13 säsonger. Mycket spänning kvar... Är väl en av de väldigt få ungdomar som ens kollar på en amerikansk dokusåpa från 80-talet, heh. Lite udda får man lov och vara.

Om skyttelägret så tänkte jag berätta mycket men sådant har jag ingen energi till. De första två dagarna var ren skit tyckte jag iallafall, träningarna var jobbiga och jag kände ingen. Tredje dagen blev mycket bättre, jag vet inte riktigt hur men helt plötsligt blev det så. Och kvällens disco var en succé när väl alla skyttarna var uppe och hoppade till Fest Hos Mange! Klassiker bland skyttarna blev det! Fjärde dagen var helt okej.

Annat att tillägga om skyttet var att det var ganska förvånande när ledarna helt plötsligt släckte ljuset, bankade i bord och soptunnar eller startade Fest Hos Mange under skytteträningen... 

Jobbigt men väldigt lärorikt! Hela skjutställningen är ändrad, allt från hur benen står till hur jag gör med avtryckaren. Personliga rekordet är redan slaget! 191 igår på första träningen i den nya luftgevärshallen för Gammalstorp SKF! Fint.

Nu ska jag fortsätta kolla på Dallas, äta frukt och skriva med hjärtat!

Ciao.



Engel - Rasmus Seebach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0