Jump jump jump jump, move it all around

För att vara måndag har jag varit otroligt pigg.

Jag vet inte varför men blev helt hyper när jag kom till skolan på morgonen idag, hoppade runt som en liten fjolla (hade en bra kväll igårkväll visserligen, kan bero på det)! När jag satte mig i något klassrum blev jag dock trött direkt, heh. Idrotten var dock full av energi, dansade först till låten Danza Kuduro, älskar att dansa! Sen redskapsgymnastik, ringar var det jag klarade bäst (trots 0 styrka i armar...). Rasterna var dock överfulla med energi.

Denna veckan ska klasströjorna beställas också. Eftersom jag automatiskt tydligen blivit klassrepresentant (det, elevrådsrepresentant, en av två likabehandlingsteamsrepresentanter...) så har jag hand om information och denna veckan då beställningarna. Trycket är helt underbart, fastnade för det direkt! Ska nog lägga upp en bild här någon dag när tröjorna kommer så får ni se! Stämmer på vår klass till 100% iallafall och rimmet är perfekt!

Skytteträning idag tillsammans med Johan, ingen allmän träning idag ju. Gick väl sådär kan man tycka, 184 (skit) och 189. Sista serien avslutade jag med en 8:a, sjukt segt. Hade jag avslutat med en 10:a där hade jag tangerat mitt rekord... Men men, ska vara nöjd om jag får 188 och uppåt egentligen! 

Ska verkligen försöka träna mer, ska försöka med minst 2 träningar i veckan, blir väl kanske en allmän (på torsdagar helst) och en "privat" då. Tisdagar är verkligen stökiga och dessutom så känner man av i golvet när någon bara går bakom och det kan påverka skyttet en stor del. Och så minst 60 skott per träning också (egentligen för lite...), sköt 66 idag så det är lugnt! 

En dusch ska sitta fint nu och sen ett avsnitt av Dallas såklart. Tänkte hinna med 2 men det gör jag inte ikväll, tror jag iallafall. 

Ciao. 

Stamp On The Ground - Italobrothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0