Jeg flakker rundt, jeg ved ikke hvor jeg hører til

Rasmus Seebachs låtar är så bra!

En långsovarlördag minst sagt.

Men hade en sådan awesome dröm när jag först vaknade någon gång i förmiddags så fortsatte att sova för att drömma den här drömmen, haha! Steg väl upp... Alldeles för sent. Halv 3 kanske, så tog jag en dusch för att piggna till och så. 

Inget har egentligen direkt hänt efter det, nu sitter jag bara och diggar musiken. Först var det Italobrothers, sedan var det Rammstein, nu Rasmus Seebach och sedan ska jag starta LMFAO. Blandad musiksmak, ey?

Har blivit överförtjust i att lyssna på olika språk så sitter och lyssnar på svensk, norsk, dansk, tysk, holländsk, spansk och såklart engelsk musik! Just nu är jag inne i ett stadium där jag försöker lära mig holländska faktiskt... Ingen aning varför, vill det bara!

Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien! Hoi hoi, alles goed? Goedemorgen! Vad jag kan va? Uttalet ligger dock värre till... Jag förstår ganska mycket när jag läser holländska (vilket jag gör varje dag i princip) men kan själv inte skriva eller prata holländska, bara ytterst lite, som orden jag skrev ovanför! Räkna från 1-10 och säga "Hej hej, allt bra?" och "Godmorgon!". En början iallafall!

Argh, blir så irriterad när Jango på mobilen slutar fungera ordentligt...

Well well, ska forsätta med mitt nu.

Ciao.

Natteravn - Rasmus Seebach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0