I don't quite know how to say how I feel

Helt okej dag idag.

Fick bland annat två viktiga saker gjorda; lämna tillbaka ett par skyttebyxor och ta upp något för en vuxen i likabehandlingsteamet som jag kände var viktigt för mig. Kanske löjligt men för mig för det viktigt i vilket fall som helst. 

Funderar på skytteträning ikväll men mamma verkar inte ha någon tanke på att skjutsa mig dit så jag har ingen aning. Tänkte träna igår, privat träning då (är allmän träning tisdagar och torsdagar) men var trött, hade huvudvärk och var verkligen inte sugen. Har blivit så i och med att skolan precis har börjat igen. Tror det kommer fler sådana perioder i vår, i och med att det är så mycket som händer, särskilt i skolan, och skolan går ju före skyttet. Något som de även inser på skyttegymnasiet faktiskt! Där tar de hänsyn till skolan när det gäller träningen, tack och lov, i och med att jag kanske ska gå där och ska antagligen gå NA-programmet vilket (nog) är det svåraste. Vill man bli läkare så vill man... Kommer bli tufft men måste försöka!

Vad kan man annars säga... Inget egentligen.

Förresten, rubriker till fotbollsinlägg kommer inte vara med en sångtitel för där passar det inte in... Där kör vi på riktiga rubriker!

Ska kolla en sak på Mjällbys hemsida nu som jag tänkte visa senare! 

Ciao.

Chasing Cars - Snow Patrol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0