I could stay awake just to hear you breathing, watch you smile while you are sleeping

Sjuklingen här.

Igår vid 10:30 orkade jag inte mer och ringde hem till pappa och bad om att få åka hem från skolan. Inga större problem verkade det som, pappa visste att jag hade mått dåligt dagen innan så. Så åkte till ett par affärer först och sedan hem för att sova ett par timmar. Efter jag vaknade spenderade jag hela kvällen framför skype för att kolla på min kärlek. Så orkade helt enkelt inte skiva något här.

Även handboll hann med att kollas på, Sverige-Danmark. Det gick ju... Sådär. Grym målvakt Danmark har förresten!

Idag är jag hemma helt från skolan och pappa sa att det kanske var lika bra att skippa skolan imorgon också. Visst - det är väldigt illa att missa dagar i skolan, särskilt nu i 9:an men jag åker inte till skolan om jag mår så här. 

Symptomen är; hosta, ont i halsen, spaghettiben, yr, fryser och skakar fast hela kroppen är varm och huvudvärk. Känner inte så värst mycket av spaghettibenen eller att jag fryser idag men desto värre är det med halsen. Den gör ont som in i bomben och med hosta på köpet. Huvudvärken är ju stresshuvudvärk så känner ju den hela tiden, suck. 

Men men, jag lever iallafall.

Och nu är jag hungrig, har sovit fram tills klockan 13 och har inte ätit någonting sen igårkväll så bäst att få i sig något. 

Ciao.

I Don't Want To Miss A Thing - Aerosmith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0