You can't run, no you can't hide, everybody crash and burn sometime

In the Erik Grönwall mood, längesen.

Forever svengelskan.

Sliten efter lägret, mer träningsvärk än jag trodde att jag skulle få, sitter i anklarna, låren, ljumskarna, midjan, ryggen och axlarna. Verkligen härligt ja. Och sår på högra armbågen, skrapade båda armbågarna och knäna under fyspasset varav höger armbåge och höger knä började blöda. Verkligen härligt! Hrm.

Nej men lägret var helt okej! Mycket bättre än det förra. 

Fick reda på två provresultat idag, ett var om atom- och kärnfysik där jag fick ett mycket starkt VG! Det andra var svenska nationella läsförståelse och jag blev superstolt över mig själv att jag fick MVG! Tror det är första gången som jag får MVG på svenska läsförståelse och det passade ju bra nu när det var nationella! 

Seg dag annars, jag har haft världens humörssvägningar... Kan också varit så att jag tramsade ganska mycket. Hehe.

Helgen var ganska svår på ett sätt... Men det är löst nu, jag vet att vi klarar oss genom allt! Alltså, alla bråkar, eller hur? Väl...? Shh.

Ska nog sova nu, jag orkar allvarligt talat inte vara uppe längre, kommer aldrig orka med skolan imorgon annars, usch.

Ciao.

Crash And Burn - Erik Grönwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0