Och allt detta med fotbollen som jag har missat...

Vi kör på fusk och kör printscreen på de senaste händelserna i Mjällby... 

Vi börjar med det positiva!




Vet inte om jag har nämnt Mahmet Özen och Haris Radetinac också? Iallafall så tillhör de Mjällby numera!

Och så tar vi dagens negativa händelse! Många som dock är väldigt positiva till detta och jag har väl själv lite blandade känslor men klart, jag tycker inte det är kul att förlora en spelare iallafall...



Emanuel Svensson och Johan Svensson är dessutom utlånade till Kristianstad FF. 

David Löfquist, som numera är i Italien och spelar, har blivit utlånad av Parma bara strax efter att de haffade åt sig honom. Utlånad till ett Serie B lag...

Vår kära Moestafa El Kabir är på fötterna igen och sitter på bänken i Cagliari, såg honom hoppa in mot Milan, vilket ryck jag fick såklart, hehe! Musse VS Zlatan...! 

Mattias Asper har en knäskada men positivt är att på magnetröntgen så visade den sig vara lindrig så han är snart på fötter igen!

Mattias Asper kan inte spela träningsmatchen mot Åtvidaberg imorgon men vi önskar allt lycka till till yngligen Alexander Lundin istället! Han kan, det vet jag!

Det var nog allt jag hade att komma med...! 


Forza MAIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0