Ny design på hemsida och två nya spelare!

Mjällby AIF har fått en ny design på sin hemsida! Fin fin tycker jag, vad tycker ni? In på maif.se och kolla runt vet jag!



Två nya spelare har också presenterats!

Den ena är mittbacken Anders Wikström från Elfsborg (utlånad till Norrköping förra säsongen)!



Och spelaren som jag velat ha till Mjällby igen efter hösten förra året... Spelaren jag fastnade för direkt, spelaren där man såg glädjen i ögonen, spelaren med lagkänslan... Spelaren jag ville skulle vara i Mjällby! Nu är han här...

Oh han kom till oss, oh han frälste oss...

PÄRLAN ERICSSON!!!!!!



Detta året kommer förhoppningsvis bli riktigt bra, vi har tappat några bra spelare men också fått in många!

HEJA MAIF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0