Nej men tjohoppsan

Jag? Inte orkat skriva någonting här på några dagar? Nää.

Bara det att min dator har underhållts av skype nästan 24/7 de här senaste dagarna, iallafall när jag inte har varit i skolan eller på skyttet.

Alla hjärtans dag firade jag såklart med min sötnos, över skype visserligen men en trevlig kväll hade vi! Så fin han är den pojken ♥

De senaste dagarna har mest varit endast tröttsamma. Har bara skjutit en gång denna veckan, har känt mig så trött så orkade inte igår. Imorgon är det skyttetävling, skjuter dock inte förrän kl 12.45 och tävlingen är bara 10 minuter härifrån!

Är helt hemma själv den här helgen också, bara hunden också hemma, gött! Ska dricka tills jag spyr! Cola alltså. Haha skojar men ska nog bli skönt iallafall!

Sportlov nu, så sjukt skönt! Vill sova ut! Har inte gjort det på nästan 2 veckor nu! Katastrof.

Nu ska jag... Äta tror jag och sedan ska jag koppla in mammas högtalare till hennes dator eftersom hon har bättre Spotify än jag (jag har där man bara kan lyssna i några timmar och 5 gånger per låt, suger...), nice må jag säga!

Vi får se vad som händer annars i helgen!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0