I love rock'n roll, so come and take the time and dance with me

Gud så seg dag.

Tillbaka till skolan efter att inte ha varit där sen onsdag förmiddag. Tack och lov är vi lediga imorgon (idag blir det ju nu egentligen), studiedag! Superskönt!

Sitter just nu på uppe på rummet tillsammans med Emma som spenderar natten här ikväll. Hade önskat att kärleken fanns på skype också men jag tror att jag tyvärr loggade in långt efter honom så har inte blivit någon prat med honom idag. Gud vad jag saknar honom redan! Jisses, jag är svag...

Har skyttetränat och så idag; helt omöjligt att skjuta bra när det är folk omkring. Märks direkt!

Men gick bättre innan och efter allt folk iallafall, körde lite teknikträning eller vad man ska säga idag. 5 skott, gick iväg, 5 skott, gick iväg osv. Funkade bra, kom alltid tillbaka i samma ställning! 

Nu ikväll har det bara varit chill och det ska jag och Emma fortsätta med så får vi se hur länge vi stannar uppe! 

Ciao.

I Love Rock And Roll - Joan Jett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0