Hej svejs, gnus och gnejs

Ooooh, så kul det var med svenskauppsats idag, verkligen! Nästan skakade av upphetsning (tolka hur ni vill men det är inte så kul som kan tro). Haha nej men nationellt prov i svenska idag, uppsatsskrivning.

Men inte så farligt, det är det faktiskt inte. Om man väl bara kommer på vad man ska skriva (vilket jag personligen tycker är förbannat svårt) så brukar det lösa sig ganska bra utan någon större ansträngning. 

Jag skrev iallafall 7 sidor om ett ögonblick som förändrade mitt liv. Vad jag skrev om håller jag hemligt för de flesta dock, hehe. Men det är om mig själv och hända förra månaden iallafall, mycket lättare om man skriver om sig själv och det inte hände för så längesedan. 

Imorgon åker jag på mitt 2:a skytteläger. Denna gången är det uppe i Sävsjö och vi ska inte sova i militärsängar! Vi som kommer dit för att vi har ansökt till det gymnasiet där uppe (annars är lägret för 97:or och 98:or) ska sova i de hyreslägenheter som eleverna där bor i! Supernice. Ska ha datorn också med mig för det skulle den personen jag känner som ska dit ha så jag tar faktiskt också det.

Annars då? Ingenting. Typ. 

Ska ta en dusch nu innan träningen (ja, jag är så annorlunda att jag duschar innan en träning!) och får hoppas att det går bra på skyttet ikväll, är familjetävling! 

Efter träningen ska jag packa inför skyttelägret för jag har rent ut sagt inte tänkt på att packa en enda sak. Skyttekläderna är på skyttet så de ska jag ta ikväll iallafall. Så dumt när man tar de kläderna, ser ut som man ska iväg i flera veckor med den megastora resväskan, jisses. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0