Godmorgon...

Orkar inte med sångrubriker längre, de kommer säkert någon gång ibland dock...

Var uppe ungefär 21 timmar igår och det sliter på kroppen. Sov visserligen en halvtimme efter att jag hade kommit hem från skyttet men det var inte någon sömn som direkt piggade upp mig.

Vi hade iallafall kalas för pappa igårkväll och det var väl hyfsat kul. Gick upp och ner mellan datorn och släkten hela tiden, haha. Men kusinerna var uppe med mig så satt ju inte här uppe bara för datorns skull!

Jaha, det här inlägget började jag på vid 1 och nu är klockan nästan 2... Kul när annat fångar ens uppmärksamhet verkligen! Haha, nej, men det som fångade upp mig kanske blir en ny header! Även ifall jag skarpt gillar den jag har nu... Vi får se.

Jag tror jag ska sova en halvtimme till i brist på något att göra. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0