Chill sportlov

Yo, låg uppdatering här minst sagt.

Har ju sportlov just nu och har faktiskt varit hemma hela tiden (förutom 2 timmar på skyttet idag), ett slappt sportlov så att säga.

Elemina var här och sov lördag-söndag, vi kollade på Big Brother hela kvällen (tycker att det är ett idiotiskt och puckat program men god underhållning kvällar som dem), nice!

Resten av sportlovet har bara varit ett långt skypesamtal med min kärlek, vi är uppe på över fem dagar nu (om man inte räknar med de minutkorta uppehåll då internetet har försvunnit)! Vi gör väl egentligen inte så mycket, sitter mest och håller på med vårt eget, ibland ägnar vi oss åt varandra på något sätt, tex sitta och göra fula miner eller skicka slängkyssar, men det är skönt att ha honom på datorskärmen iallafall! Bättre kunde det ju vara ifall han var här men just nu går inte det så detta är det som gäller just nu!

Vi hade vår 2-månaders dag igår, tiden har verkligen gått fort! Älskar verkligen den grabben, fantastiskt!

Och nu ligger jag i sängen och kollar på den första Star Wars filmen, precis när Anakin blir friad. Sådan nörd jag är! Tycker dock att den sista filmen är bäst men ska se alla andra först!

Och nu ska jag se highlights från matchen PSV Eindhoven spelade idag!

Vidare.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0