And from your lips you drew the hallelujah

Har verkligen legat på latsidan vad gäller detta skriveriet.

Men eftersom skype tar det mesta av min datortid så blir det inget annat på datorn och att mobilblogga är inte så aktuellt för mig. Min dator är ju en mini-pc och internetet är ganska segt så hela datorn blir helt sjutusan seg om jag har något annat startat om jag är i något skypesamtal. Sen beror det såklart på hur bra anslutning personen i den andra änden av samtalet har, haha. Jaja.

En ganska seg dag i skolan men helt okej, alla lektioner gick snabbt och så. Träning efter skolan, helt själv i skyttehallen! Första gången som jag verkligen är helt själv! Lugnt, tyst och skönt var det. Och det visade sig på resultaten på 40 skott, 377 poäng och jag slog mitt personbästa på 40 med 4 poäng, härligt! Och sista 20-serien var dessutom på 190 och sista 10 var på 96, gött. Jo, ni som inte fattar kan ju ignorera, heh... Iallafall, körde att jag sköt 5 skott, gick ifrån, sköt 5 skott, gick ifrån osv så är ju nöjd i och med att jag gjorde så, känner mig ju ganska säker i skjutställningen.

Annars rullar det på bara. Kollade igenom mina provresultat hittills detta läsåret och är nöjd. Fullproppat med VG, kanske 5 MVG och 3 G. Och vissa är ju VG+ också, gött. Bara att fortsätta kämpa så! Svenska nationella som gäller nästa vecka, ett på tisdag och ett på torsdag. Läsförståelse och uppsats. 

Reaktionen när J.R helt plötsligt börjar prata japanska på Dallas... Jisses.

Jo, såklart kollar jag på Dallas just nu

Imorgon är det skyttetävling som gäller, ska stiga upp redan vid 5-halv 6, usch! Jag och mamma ska hämta Johan vid halv 7 och det tar en hyfsat bra tid att åka upp till Rottne där vi ska skjuta så nu fick det bli så. Wish me luck dudes! Var ju bra uppladdning idag iallafall!

Jag fattar ibland inte grejen med Dallas... 50-åriga gubbar som raggar på 30-åringar kvinnor som redan har en man och kvinnan vill ha gubben! Man bara... Bläh. Nej, jag tycker att 2½ år äldre är precis lagom *smile*

En dusch blir det efter Dallas iallafall och så hör väl älsklingen av sig på skype någon gång innan jag somnar (han nördar spel och måste snacka med sin kompis på skype, bara överger mig sådär, snyft! *blink*)

Well well.

Ciao.

Hallelujah - Rufus Wainwright



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0