Födelsedag

6:e augusti 1996 föddes jag. Alltså har jag precis firat min 16:de födelsedag, helt otroligt. En dag på Universeum i Göteborg var roligt (även om en apa nästan skrämde livet ur mig när den hoppade upp framför ansiktet helt plötsligt) och Mjällby förgyllde allt med en seger mot Örebro borta med 1-0, Marcus Ekenberg målskytt.

Men känslorna inombords är de värsta. Hatar mig själv så mycket. Samtidigt som jag är arg på honom... Samtidigt som jag vet att det kanske är mitt fel. Samtidigt som att han kanske inte är mogen för det här. Samtidigt som jag vill hjälpa honom. Förstår ni? Nej, det är helt förvirrat i hjärnan, och även hjärtat.

Ska nog skriva något om fotbollen imorgon om jag har tid. Händer ju en del intressanta grejer måste jag ju erkänna...

Nu måste jag stänga av och försöka sova - även ifall jag vet att det inte går på ett tag, går inte nuförtiden om nätterna...

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0