Vad göra, vad göra...

Söndag. Sjuk.

Igårnatt blev det tyvärr en kräkning och feber. Brukar inte ha feber på natten men hade det igårnatt tyvärr så funderar på om det är att jag är påväg mot hög feber. Och stanna hemma från skolan borde jag verkligen inte göra men man ska väl det om man har hög feber? Eller feber övrhuvudtaget för den delen...

Kräkningen kan dock bero på hur jag äter. Inte tillräckligt utspritt och absolut inte regelbundna tider, inte på helgerna iallafall. Sov ju till halv 3 igår... Usch. 

Febern vet jag inte vad det är dock. 

Ut och gå blir det senare idag iallafall, tillsammans med familjen och en annan familj/del av annan familj. Jag antar att det blir fotbollsprat...

Ska nog hoppa ner och äta frukost nu. Eller gå ner, vi får väl se vad jag har lust med.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0