Sjuk sjuk sjuk

Har haft feber sen måndags kväll och den sitter i ännu.

Yrsel och lite illamående då och då är andra symptom eller hur man nu ska kalla det. Är inte särskilt förvånad, tror detta är något som går i klassen. Åkte hem från skolan på tisdagen, var hemma hela onsdagen, var i skolan på torsdag förmiddag (två nationella prov i engelska, läs- och hörförståelse) och åkte sedan därifrån. Fredagen fick jag minst sagt kämpa mig igenom skolan, febern var nog som högst den dagen. 

Har inte direkt hög feber men det är tillräckligt för att inte må bra. 

Igårkväll lättade fotbollsmatchen upp lite efter en seger tillslut! Ikväll så ska jag kolla på de tre första (egentligen sist gjorda) Star Wars filmerna i väntan på att min fina pojk ska komma hem. Han ska hit om 13½ dag (ska sluta räkna så noga haha), kan knappt vänta, oj oj oj! Då får jag någon att mysa med iallafall istället för bara mig själv *snyft*. 

Haha ååh... Genom allt så är ändå Star Wars ganska komiskt. Ibland. Ganska sällan. Men ibland så.

Ska återgå till filmen nu!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0