MAIF-ÖSK

Kör bara på ett bildinlägg! 

En hel vecka sen matchen och jag har inte blivit klar med bilderna förrän nu... Jag har helt enkelt inte tiden, eller ja, min dator är också alldeles för dålig för att göra flera saker samtidigt på, hmm... 

Men denna helgen har jag haft tid och fixat klart bilderna! 

Så här kommer de, från 0-0 matchen och Mjällbys hemmapremiär 2012!

Får ursäkta för amatöraktiga bilder, sämre än vanligt enligt mig själv men jag är lite ringrostig i fotograferingen just nu, tyvärr. Hoppas det fixar sig snart! Helst till imorgon då Mjällby tar emot nuvarande serieledarna Åtvidaberg FF! 17.30 på Strandvallen!


Utbyggnad av den nya läktaren blev riktigt bra tycker jag, super!



Tobias Grahn hyllades av Sillastrybarna såklart! (Ursäkta textstorleken på bilden...)



Simon Nilsson gjorde sin debutmatch i starelvan denna dag! Tyckte han kämpade på bra och han fick mycket stöd från Sillastrybarna!



Bänken, ser ut att vara aningens kallt?



Erton ut, Pärlan in.



En frustrerad Pärlan!



Kivuvu ut, Zavadil in.



Blev inte så många bilder heller... Skärpning!


Forza MAIF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0