Halvdöd

Aningens halvdöd sen igår ja!

Upp precis innan 6, åka tåg i 5 timmar vid 7, fotboll i snöstorm i två timmar (var inte snöstorm hela tiden men ungefär hälften kanske!), käka och så åka hem med tåget i 5 timmar igen. Visst, det slet bra på krafterna!

Och bra dum som jag är så glömde jag kamerabatteriet hemma så kunde inte fota någonting... Nu hade det nog egentligen inte spelat någon roll då jag inte hade klarat av och fota i det vädret och det hade inte varit bra för kameran heller för den delen. Men jaja... Filmade AIK's tifo och inmarschen! Ni kanske undrar varför i hela friden jag filmade AIK's tifo när jag verkligen är anti-AIK och var där för Mjällbys skull? Jo, tifot var hyllning till Råsunda och det var väldigt häftigt! 

Laddar kanske upp filmen här någon dag, vi får se om jag orkar.

Hmm inget mer att säga egentligen...

Eller jo! Matchen slutade 0-0 och jag tycker Mjällby spelade bra, det var ett rättvist resultat! Första halvlek hade Mjällby några riktigt fina målchanser men i andra halvlek tog AIK över, de dominerade mittfältet ganska bra. Men de fick aldrig de där riktigt farliga chanserna och skotten kunde Asper rädda! 

Topptrio enligt mig... Bagarn, Asper och Radetinac! Daniel Nilsson, min favorit, blev utsedd till matchens bästa spelare (i bortalaget då) men jag håller faktikt inte riktigt med. Men jaja, alla tycker olika! 

Det här med att ladda upp bilder och skriva referat... Usch jag vet inte. Jag får se hur jag gör, gör jag det för denna matchen blir det ju bara ett referat och kanske videon men vi får väl se hur det blir!

Just nu håller jag bara på att tänka på imorgon... Jag är så fruktansvärt nervös! Hjälp!!!

Nu ska jag nog äta något för har inte gjort det på hela dagen, heh. Och inte sen igår sen typ klockan... halv 5 typ. Aj aj. 

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0