Efter några timmar i regn...

Så sitter jag nu i sängen med min Mjällby one-piece och kollar på Star Wars IV.

Nu kommer scenen där Luke berättar om Leia för Han, ååh, det är faktiskt komiskt, skrattar alltid åt den scenen! "... She's rich..."

Var iallafall ute och gick i eftermiddags, i regnet. I början regnade det iallafall. Var med mamma och pappa och min tränares familj! Grillade på slutet och drack varm choklad, gott! Skön promenad också förutom regnet och tillslut kylan pågrund av regnet. När jag kom hem stod jag med hårfönen och blåste på fötterna så kalla som de var...

Sugen på choklad... Ååh. Nej. Fy. Senare *blink*

Har väl inget mer direkt att skriva om, var bara uttråkad!

Ska fortsätta och planera resan för min älskling när han ska hit, stackarn ska byta mellan tåg och buss tre gånger pågrund av banarbete, jisses...!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0