Dags för sista filmen!

Sista Star Wars filmen nu, den bästa faktiskt. Eller ja... De tre sista (tre första gjorda) är egentligen alla de bästa men den sista gillar jag nog allra bäst.

Vaknade av alarmet och trodde att det var söndag. När jag sedan insåg att alarmet då inte skulle ha ringt och kollade på mobilen och såg att det var måndag så blev jag sur och somnade. Haha...

Skolan var väl helt okej, en vanlig dag, helt simpelt.

Bokade även tid för studiebesök på Furulundsskolan, gymnasieskolan inne i Sölvesborg, ska dit på onsdag om ingenting krånglar! Ska gå med naturvetenskapseleverna då och ha fysik, biologi, lunch och matte. SYV varnade mig för att jag inte skulle svimma under matten... Låter väääldigt positivt!

På tal om matte... Måste fixa MVG på nationella proven i matte om jag ska ha slutbetyget MVG i matte... Kommer nog tyvärr inte klara det. Typiskt.

Behöver sova känner jag... Ångrar att jag inte tog mig en middagslur! Haha, något jag och pojkvännen gör ibland, bara så där mitt framför datorn, lägger oss och sover i nästan en timme. Helt random, det är så vi är.

Ååh Luke Skywalker... Och Han Solo... Star Wars vore ingenting utan dem!

Ska nog ta mig något att äta snart och sen kolla vidare på filmen! Även lite plugg av islam ska jag kunna få in, tror jag har prov imorgon (missade provet först för att jag var sjuk)...

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0