Ååh ljuva söndag

Eller nja, det var mest i brist på rubrik.

2 dagen ledig av 4 dagars ledighet. Skönt! Brist på något att göra ändå? Japp. 

Började på ett Harry Potter maraton i fredags, kollade första filmen. Eller nja, kollade... Sov en halvtimme någon gång och sov resten av filmen efter scenen där Hermione säger god jul till Harry och Ron. Så såg i princip ingenting av filmen, bara början! Haha, så går det om man startar en film när man är riktigt ordentligt trött...

Vaknade för ungefär 1½ timme sen. Brukar vakna vid den tiden men aldrig gå upp men ja, denna gången kunde jag inte somna om. Vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt egentligen, vi får väl se! Måste bli någon Harry Potter film iallafall, förmodligen två! 

Matchen mellan HIF-MAIF slutade 1-1. Bror och jag var som helt galna här hemma, sjöng i princip under hela matchen! Och när Mjällby, Marcus Pode, gjorde kvitteringsmålet, oj oj oj vad vi hoppade i soffan och sjöng och skrek! Härligt!

Nu ska jag nog ta mig en dusch för att piggna till lite! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0