<3

Åkte ju som sagt till Varberg idag men tänkte inte skriva varför...

Men ni kan ju kanske förstå om jag säger att jag för första gången har varit med en kille på riktigt idag. Hållit hand, hållit om varandra, kittlats och ja... Jag fick min första kyss idag! Och många många många fler efter det! 

Och jag kan bara säga att han är sjukt underbar och att jag är sjukt kär. Och vi ska nog träffas snart igen, ska bara hitta någon helg som passar för oss båda! 

Den här dagen har varit den bästa i mitt liv. Hittills. Förhoppningsvis kan det bli ännu bättre en dag, men det är svårt att slå denna dagen! Tänk att vi hittade kärleken på "riktigt" också, inte bara över skype, hehe...

Haha... Ömma läppar och tunga minst sagt har jag... Känner fortfarande smaken av hans tunga, sjukt...

Jag älskar dig ♥



Jag var lite förvånad faktiskt... Trodde att första kyssen (var första kyssen för oss båda också!) skulle bli klumpig och dan men... Den var sjukligt perfekt! Alla kyssar var det, alla de... Väldigt många! ♥

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0