Upptagen hela dagen

Har inte hört av mig ännu här, ledsen för det!

Men har verkligen varit upptagen hela dagen! Även ifall jag har haft datorn igång och suttit bredvid den väldigt länge har det bara blivit så att jag inte har skrivit ännu, har känt mig för upptagen.

Iallafall så började det med att jag och Evelina åkte in till Kristianstad idag för en liiiiten shoppingtur, blev inte mer än 2 timmar och det slutade med ett par helt vanliga långa, svarta tights bara faktiskt. Synd, behövde faktiskt kläder men inget som lockade, särskilt inte priserna (snåljåpen här). 

Efter det kom jag hem och börjde med mitt lilla projelt... Mjällbyväggen som ska bli riktigt snygg! Så nu har jag tagit en massa "gamla" tidningar och även min Mjällbypärm från 2010 (ska kanske klippa lite i den från 2009 också, hehehe...) och det har resulterat i massor av bilder! Kommer bli grymt snyggt snart, det lovar jag! 

Har även hunnit med att skära mig på pekfingret på en glasskärva så nu sitter jag här med ett plåster och har ajaj. Och så går det aningens trögt att skriva, hehe. Men men, så är det, hoppas det inte förstör något på skyttet imorgon bara...

Just det, skyttetävling imorgon ju i Älmhult, lite fältträning inför Skol-SM nästa helg. Behövligt och roligt! Blir att ha understället på sig, ska tydligen bli kallt... Mög. Hoppas det går bra iallafall!

Hoppas det även går bra för Mjällby imorgon när de möter HIF (HIV)! Vi har förlorat alla möten mot dem de senaste 2 åren tyvärr... Men inte ska vi sluta kämpa för det! Vi har ju bara förlorat med 1-0 (kan varit 2-0 någon gång också), HIF har ju den spelstilen att de gör ett mål och går sen ner i totalt försvar som är i princip omöjligt att knäcka. Jag ogillar den spelstilen, det gör fotbollen tråkig. Men nu har inte HIF varken Rasmus Jönsson eller Alexander Gerdnt kvar så de är ju lite svagare framåt. Nu gäller det bara också att Mjällby börjar göra mål igen så att vi kan ta 3 poäng (och guldet helst, hehe) från Helsingborg! Vill verkligen inte att de ska vinna guldet, vill se Elfsborg ro hem det i år! En dröm är att Mjällby en dag står där med SM-pokalen och Svenska Cupen-pokalen i nävarna och lyfter upp dem, skulle bli helt underbart. Både för själen, hjärtat, hela kroppen och såklart - fotograferingen!

På tal om fotografering så ska jag försöka fixa det mesta från MAIF-AIK ikväll. Vet inte om jag blir klar men eftersom det inte blir mycket bilder denna gången så kanske det går ändå. Men egentligen måste jag lägga mig, ska upp halv 8 imorgon...

Dags att börja jobba med bilderna, hörs!

Här är bilderna jag har klippt ut. Och det är ändå inte riktigt alla, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0