Trött och sliten men äntligen har jag internet!

Efter mycket fixande fick jag internet här på hotellet. Man var tvungen att starta Internet Explorer för att kunna logga in, inget jag hade en tanke på. Jag tycker inte om Internet Explorer, jag använder ju Google Chrome. Men när man hade loggat in gick det att använda Google Chrome iallafall, tack och lov för det.

Sitter då i sängen på Vilsta Sporthotell i Eskilstuna. Med på hotellrummet är också mamma, pappa, Johan och Cicci, trevligt trevligt! Vi har varit ute och käkat på restaurang och så, käkade fisk, yummy. 

En lång bilresa var det idag och ett par stopp blev det. In på köpcentret A6 för att käka lite, passade även på att köpa en liten kalender inne på Gallerix. Var riktigt nära att köpa en AC Milan-kalender men gjorde tillslut inte det utan köpte en vanlig svart bara, MEN, på den ska jag sätta ett Mjällbyklistermärke! Blir säkert finfint! 

Nu är jag verkligen riktigt trött. 

Pratade lite med älsklingen imorse också, behövdes. Vi hade vår 5-månaders dag igår, yeeey, grattis till oss! My love♥ Tänka sig, 5 månader sen den där dagen, när vi pratade 13 timmar i sträck, från kl 5 på dagen tills 6 på morgonen... Somnade i soluppgången, stirrande på varandra. Ååh ja, jag var fast. Puss älskling!

Imorgon spelar IFK Göteborg-MAIF, får se om jag hinner att se matchen på datorn! Hoppas! Heja MAIF!

Ängeholms FF, som leder Superettan, förlorade idag mot ett annat topplag i Superettan, GIF Sundsvall. De förlorade med 6-0. Vad har de i Allsvenskan att göra? Pappa kallade de Ängelhåla idag. Dessutom - vad ska de göra åt sin "arena" eller vad man ska säga!? Har själv varit där och det behövs rustas upp...

Ska kanske vara social egentligen. Bara de vuxna som är det. Och jag är den enda som inte är vuxen här. Hehe. Nu ser det ut som om Johan och Cicci ska gå och tillbaka till sitt hotellrum också så ska väl snart lägga oss här också. 

Godnatt så hör jag av mig någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0