Tårarna rinner men jag vet inte varför inatt

Har inte skrivit något idag fast jag har varit hemma hela dagen, nepp.

Somnade med tårar, vaknade likadant. Vaknat många gånger under natten, oftast fortfarande med tårarna rinnandes. Men varför gråter jag? 

Jag vet att det finns någon där ute som faktiskt försöker hjälpa mig - och det är pga den personen jag gråter av någon anledning. Jag vet faktiskt inte riktigt varför men jag tror att personen träffade flera ömma punkter. Både igår och idag.

Vet att personen försöker hjälpa mig men min hjärna vill inte få in det så det är inte lätt. 

Nej jag har inget att skriva om egentligen, det jag ska göra är väl att få ut bilderna från matchen igår men det gör jag nog imorgon, är ändå ledig då, studiedag tack och lov! Och ska faktiskt använda dagen till att studera också, elektronik. Tjoho... Eller inte. Förstår mig verkligen inte på det och har prov på det på tisdag! Kommer sluta illa...

Imorgon hoppas jag att jag kan vara på bättre humör. Humöret är verkligen nere i botten. 

Jag skriver när jag har något vettigt att komma med! Vilket jag oftast inte har men ändå. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0