Tar livet med storm eller tar inte livet med storm, det är frågan

Dagen har känts hyfsad, har tagit lektionerna med storm och på rasterna har jag dampat sönder. Nej, jag skämtar men dagen kändes hyfsad. Och lektionerna gick ganska bra de också faktiskt! 

Mest glad just nu är jag för att jag har bara lektioner till 11.30 imorgon fast jag egentligen ska sluta 15.30! 4 timmar senare, går inte att klaga direkt! Så det blir skytteträning imorgon också redan vid kl 3 ungefär, behövs inför Skol-SM!

Egentligen har ju luftgevärssäsongen börjat nu men jag fortsätter att skjuta utomhus tills Skol-SM och riksfinalen i Ungdomscupen är slut efter nästa helg. Det negativa är ju att det blir mörkt tidigt nuförtiden förstås så får skjuta lite tidigare än vanligt om det är möjligt! Negativt med långa skoldagar då såklart...

På tal om skytte - på fredag åker jag ner till Sportec i Åkarp. Ska köpa ett par tusen skott till mitt luftgevär och serva geväret också tror jag. Sen blir det inköp av skytteskor! Redan känner jag mig fattig då skorna kostar 2000 kronor... Mamma och pappa bidrar visserligen med en tusenlapp med känner mig ändå fattig nu. Hehe.

Nu blir det en sväng inom den varma goa duschen och sedan film tror jag! 

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0