Tålamodet ville inte som jag

Skytteträning idag direkt efter skolan. Jodå, det kändes bra och så och på de första 10 skotten fick jag det utmärkta 99 poäng. Men - jag tog för lång tid på mig mellan skotten och kände hur både tålamodet och koncentrationen försvann så sköt 92 de 10 sista... Slutresultat blev då 191, inte bra. Men ska komma ihåg de 10 första och tänka att inte ta så lång tid på mig och fortsätta ha tålamod! 
Blåste visserligen lite vid träningen också men inte så värst. På söndag kan jag inte skylla på någon vind ifall det går dåligt - vi ska skjuta inomhus.

Ekonomiprov idag direkt på morgonen. Usch, jag kunde frågorna men känner inte att det blev något MVG direkt, får hoppas på VG iallafall!

Dunkar musik jag aldrig hört förr från Spotify. Spotify har jag inte haft startat på evigheter... Heja Grooveshark just nu!

Dagen har varit helt okej, har haft en massa ryck, mest för att reta Elemina som hatar när jag får sådana ryck, hihihi! Går runt och säger massa strunt hela tiden bara för att vara störig, fuck yeah. 

Imorgon blir det sista dagen i skolan för denna veckan för mig - jag sjukanmäler mig på fredag. Ska ju åka till Eskilstuna på förmiddagen och orkar inte skaffa mig en ledighetslapp och underskrifter (ändå för sent nu) bara för en dag. Sjukanmälning blir det, shh, hemlis! Har jag tur på fredag förmiddag kan jag kanske få kolla på min älskling en stund också, naaw, så gulligt. Hihihihi. Grr. Okej, jag ska lägga av.

Nu ska jag nog... Fixa saker på datorn och så och så blir det att lägga sig i hyfsad tid ikväll, gick och la mig alldeles för sent igår! Får väl läsa eller kolla på någon film också kanske. Vi får väl se.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0