Strömavbrott i hela byn

De jag pratade med undrade vart jag helt plötsligt tog vägen. Jo, hela den lilla byn jag bor i fick ett strömavbrott, helt underbart när man pratar med folk och kollar på U21-landskamp va? Missade ju att Sverige vann med 4-0, såg bara en liten del fram till 2-0! 

Vissa människor är så kloka... De ger mig mycket att fundera på. Att vissa av dessa är personer jag aldrig träffat gör inte mig något, de är mina vänner för det. Konstigt nog, kanske en av mina bästa vänner, iallafall när det gäller vilka man kan prata med!

Livin' La Vida Loca! Spansk musik på hjärnan just nu, yes. 


Missade elevrådet idag men har tydligen blivit vald till sekreterare eller något sådant, kul! 

Sitter och grämer mig fortfarande över att jag kommer missa MAIF-IFK Norrköping... Försöker komma på ett sätt att spela in matchen, tycker ju att videon borde funka! 

Livin' La Vida Loca som sagt... Är det kanske så man borde gå runt och tänka? 

Nu blir det åter snack med folk och skön musik i högtalarna! Och så får jag försöka lägga mig i tid ikväll... 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0