Snart riktigt sjuk

Lagom till JSM, kul, verkligen. Inte för att skytte är någon större fysisk ansträngning men samtidigt, hur kul är det att vara bland folk när man är sjuk och ligga och hosta på skjutbanan? 

Är iallafall nog riktigt sjuk nu, har varit småförkyld i en vecka nu eller något så nu bryter det nog snart ut på riktigt. Mer snuva, ont i halsen och hosta. Sådant jag har ungefär varannan månad om inte oftare, verkar ha väldigt lätt för att bli förkyld, är nog aldrig helt riktigt frisk. Har dessutom ont i hela kroppen... Suck, måste vara något allvarligt fel på mig.

Segaste dagen i skolan är torsdagar så ja - det var segt idag. Men jag var inte med på sista lektionen, idrotten, så fick sluta tidigare så att jag kunde ta den tidigare bussen hem iallafall - kommer ju ändå hem en timme tidigare, skönt! Hem och lägga sig på soffan och inte orka någonting. Orkade inte ens släpa mig upp till mitt rum för att hämta datorn. Lathet på hög nivå.

Har fått reda på att matchen mellan MAIF-IFE är samma dag som jag är på Skol-SM. Och dessutom börjar tydligen matchen redan kl 14.00!? Så antagligen missar jag min fjärde raka hemmamatch också! Dessutom mot Elfsborg, jag vill ha foto på David Elm faktiskt... Han är en person som inspirerar mig på något sätt. Detta är ju löjligt katastrofalt för min del. Kameran börjar bli rostig känner jag, får ut och fota något annat så länge... Men det roligaste är ju att fota fotboll!

Nu ska jag starta musik så att jag slipper höra min bror som alltid pratar/skriker till tv-spelen samtidigt som han lyssnar på musik som han också kan sjunga till. Han har rummet bredvid mitt och vi har inga dörrar... Kul, superkul. Idag slog han till mig i ansiktet i skolan med en linjal eller något, på skoj såklart, men gissa om jag var förbannad på honom!? Unge...

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0