Sanning #4

Jag brukar säga att min favoritspelare är Daniel Nilsson. Visst stämmer det men jag har även favoritspelare som inte spelar i Mjällby! Eller de är iallafall spelare som jag gillar riktigt mycket.

De är David Elm, Stefan Ishizaki, Agon Mehmeti och Dardan Rexhepi!

David Elm, Elfsborg


Stefan Ishizaki, Elfsborg


Agon Mehmeti, Malmö (fast han är väl någon annanstans nu om jag fattat det rätt...)


Dardan Rexhepi, Malmö


Dardan ligger dock lite halvt om halvt på den här listan... 

Självklart finns det fler spelare men de här gillar jag mycket av ibland anledningar jag inte själv förstår. Det är bara en impuls. 

Men mest av de här 4 nu är David Elm högst upp. Men min favoritspelare är ju självklart Daniel Nilsson.

#13 rockar♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0