Ösregn och ytterligare stress

Vaknade av ösregn. Eller ja, jag vaknade ju av alarmet men när jag vaknade var det ösregn. Det riktigt vräkte ner. Och det var bara att tänka - på med långbyxor och tjocktröja! Plus jacka och så måste jag ha håret i hästsvans annars lockar det sig... Mycket skit för mig när det regnar, höhö.

Har nyss pluggat spanska och ekonomi och sitter nu och är social med fina personer istället. Wonderful. Skönt när man väl har pluggat färdigt men stressen är tyvärr inte borta ännu ändå.

Lång skoldag, skytteträning och plugg - stress.

Skytteträningen idag gick väl sådär... 189 med sista skottet som en 8:a. Visserligen både blåste och regnade det och visst påverkade det skotten. Sen måste jag kommiti något felläge då jag fick ont i hela armen men lat som jag är orkade inte ändra. Jaja, skjuter jag runt 192 på lördag så är jag nöjd!

Jag ska lätt bli börsmäklare. Tjäna så där 84 000 i månaden. Visserligen sjukt hög skatt då men mycket pengar ändå! Måste kanske höja mina betyg först, hehehe... Nej men jag är ju iallafall lite intresserad av siffror, gillar ju matte och så!

Ska nog snart sova, behöver en lång natts sömn. Men kan ju inte sluta prata med folk bara så där heller? Nja, stannar uppe en liten stund till.

Ciao.

Förresten, idag åker Nattis iväg till Spanien och stannar där i två veckor! Gissa om jag kommer sakna henne!? Min snygging ju! När hon kommer tillbaka lär hon bli bombarderad av en massa babbel från mig, hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0